Donnerstag, 29. September 2005

die australischi zb

geschter bi ich uf die schlaui idee cho, dass es jo do eigentlich au e biblio muess gaeh und dass me doete wahrschinlich au ganz guet cha schaffe und ins internet. ha denn geschter mol googlet und tatsaechlich e art zb gfunde :o) das verkuerzt mir mi "studiewaeg" um ca 50 minute pro waeg, was e massivi isparig macht :o)

isch no luschtig do, wirklich so voll zb-stimmig, bis uf so e paar meiteli wo irgendwie nit gschnallt haen, dass sie mien rueig si... (obwohl uf em tisch naebe ihne grad e "quiet study area" schildli stoht ;o)) aber ich ha jo mini oropax und d'musig uf em compi drbi, denn isch es ganz guet gange :o)
ich bi sogar mit mim 5000-woerter-assignment e chli vorwaerts cho. jetzt faehle nur no 800 (weiss nit ob ich soell e lachends oder e huelends smily anemole...)

die wuche isch tatsaechlich mol nit so schoens waetter gsi. ha naemlich zerscht huet welle go surfe, so quasi als belohnig fuer die harti arbetswuche... aber s'waetter het nit wirklich mitgspielt und drum ha ich mi ebbe in die supi biblio verzoge... (offesichtlich isch es im momaent so langwilig, dass ich scho muess uebers waetter afo schribe ;o) aber kei angscht, es chunnt scho wieder besser ;o))

1 Kommentar:

  1. Ach das isch jetzt also die Biblio!! :o) Naja, anschienend ghör ich doch nid immer zu de guete Zuehörer, hoff aber du haltsch es glich mit mir us (siehe Liste "Was ich nicht mag")....;o)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...