Mittwoch, 14. September 2005

d'profs sin do wirklich easier...

huet obe vor dr'lecture chunnt doch dr'ian (das isch mi prof, aber anstatt das die do (wie an anderne ort ;o)) uf ihrne titel umehacke, spricht me sich eifach voll easy mit em vorname a :o))
also dr'ian chunnt zu mir und frogt, ob ich das buech kauft ha, wo aer zur vorlaesig empfohle het. ich ha denn gseit nei und aer het nochegfrogt warum nit. ehrlich wie ich bi, ha ich denn gseit, dass ich halt e armi studaentin sig und mir das nit choenn leischte und drum das nit kauft heig. denn findet aer, aha daemfall heig aer oebbis fuer mi und zieht e buech fuere. es sig zwar nit das wo aer empfohle heig, aber es sig ziemlich aehnlich und au sehr guet und aer wuerds mir schaenke... :o)
meega haerzig :o) ich glaub, do choennte sich e paar profs us zueri mol e bischpil dra naeh ;o))

2 Kommentare:

  1. Das isch doch nume e amachig vo ihm... muesch ufpasse..dä wot dir sicher ad wösch ;-)

    AntwortenLöschen
  2. *gg* nei fuer das isch aer z'alt ;o)) denn isch es glaubs no eher, will ich so e gueti arbet abglieferet ha... (ha 90% becho *bloeff* ;o))

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...