Donnerstag, 22. September 2005

ich bi gsi go suuuuuuurfe :oD

geschter isch es tatsaechlich s'erschte mol in mim laebe so wit gsi - ich bi s'allererschte mol gsi go surfe :o) und ich muess sage, es isch sooooooo genial gsi :o)
die erschti waelle isch eifach so unter mir verbigruscht, aber bi dr'zweite ha ich scho choenne stoh :o)

allerdings isch s'stoh und surfe nit sooo s'schwierige - ich ha do villicht au chli vorteil mit mine snow- und wakeboarderfahrige :o). dr'philipp het naemlich klagt drueber, dass aer s'glichgwicht nit heig und dass es mega schwierig sig, stoh z'blibe :o)
was raecht schwierig isch, isch d'waelle ueberhaupt z'verwuetsche... am afang het mi unsere surfinstrukter schoen in d'waelle ine gschobe ("come over here sweety, ready? one, two, three, gooo" ;o)), aber denn ha ich das natuerlich saelber welle choenne und drum haen denn sini awisige au scho chli anderscht toent: "get ready darling, paddle, paddle, faster, faster, goooo" ;o))
und das paddle isch ganz schoen astraengend (me muess ebbe scho e gwuessi gschwindigkeit ha, wenn d'waelle chunnt, suscht ruscht sie eifach so hinwaeg und drum muess me denn ganz schoen kraeftig paddle...), aber wenn me denn mol e waelle verwuetscht und no gnueg kraft in de aerm het zum ufstoh isch es eifach genial :o)
am schluss sin mir denn scho ziemlich wit use (damit mir choenne d'waelle schnappe bevor sie bricht (alles andere isch so afaengerzuegs ;o))) und denne ha ich eimol e raecht e grossi waelle verwuetscht und bis an strand choenne surfe. es isch sooooo genial gsi :oD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...