Sonntag, 11. November 2007

b-live in concert :)

we're going to have a few concerts in december! :) although most of them are private (companies' christmas celebrations), there is one public one :)

so if you wanna see us performing live, you have to get up early and go to church (i know, that doesn't sound like me ;)) ->
sunday, 16. december 9.30 am at the church st. felix and regula

they even made a flyer :D

Samstag, 8. September 2007

händ sie münz?

jä, ha ich! und wüsse sie au wieso?
will ich jede morge ufstand, mini usbildig ärnscht nimm und drfür schaff. zuedäm gang ich am obe und am wucheänd go schaffe zum gäld verdiene.

eines tages... sag ich das so eim wirklich mol! *grrrr*

Sonntag, 2. September 2007

herbscht

damals het mi wohl eifach die puri verzwiflig (nach anderhalb stund plaudere blibt nüm so viel zit für e zweistündigi ufsatz) zu däre meischterleischtig (note: 6) tribe - wo ich aber hüt am morge ufe balkon gstande bi, ha ich genau wieder gfühlt, was ich denn gfühlt ha:

HERBST

Dämmerung
Der Morgen bricht herein.
Nebelschwaden ziehen durch das Land.
Im Hintergrund der Wald,
dunkel und still.
Langsam wird es heller.
Ein Blatt löst sich von einem Baum und fällt zu Boden.
Dann wieder Ruhe.
Nun durchdringt der erste Sonnenstrahl den Nebel.
Der Wald beginnt zu leben.
Von einem Baum herab zwitschert ein Vogel,
der seine Reise noch nicht angetreten hat.
Der Nebel löst sich und wird zu einem feinen Dunst.
Die Sonne durchdringt den Wald.
Die Blätter beginnen zu leuchten;
gelb, orange, rot.
Wasserperlen auf einem grossen Spinnennetz.
Sie brechen die Sonnenstrahlen und schillern in den prächtigsten Farben.
Aus einem düsteren Morgen
wird ein schöner Tag.
Herbst!

Montag, 30. Juli 2007

ähm jä... so up to date sin die luet do an dr'uni...

"Besten Dank fuer Ihre Mitteilung
Ich bin vom Donnerstag 8. Dezember bis und mit Freitag 9. Dezember 2006 abwesend.
Mails, welche die Vorpruefung betreffen, werden an meinen Stellvertreter
***BEEEEEEPPPP*** weitergeleitet, der sie nach Moeglichkeit bearbeitet. Um dies zu gewaehrleisten, muessen diese Mails in ihrem Subject den String "[VP]" beinhalten.
Alle anderen Mails werden erst nach meiner Rueckkehr bearbeitet.
Mit freundlichen Gruessen"


und die reply ha ich wohlverstande huet becho...

baergtour zur trifthuette

From Trifthütte

am weekend sin mir uf d'trifthuette klaetteret :) es isch lang und steil gsi, aber mir haen e geniali ussicht gha und wunderschoeni baergbliemli gseh :) (da ich z'fuul bi, zum mehr schribe, eifach bildli im fotialbum aluege :))

Freitag, 13. Juli 2007

studiere macht mied...

do liggt doch so e chleine powernap jo wohl mol drin, oder? ;o)

Montag, 2. Juli 2007

B-Live performing in Lucerne

mir sin in luzärn gsi go strossesinge und mis liebe schwöschterli het e paar ufnahme gmacht :o) das heisst, alli wo's verpasst hän, chönne sich's do in aller rueh nonemole (und immer wieder ;o)) alose (und natürlich au luege :o)):

Do Run Run


Higher

Montag, 11. Juni 2007

kurztrip nach venedig

ueber pfingschte ha ich mit dr'chantal e kurztrip nach venedig gmacht :) dorbi ha ich nit nur die schoeni stadt choenne aluege, sondern au no die viele tuusig ruederer, wo an d'vogalonga cho sin :)



wo mir denn heim haen welle, sin keini buess zum flughafe gfahre und mir haen im letschte momaent e wassertaxi choenne uftribe, wo uns im james-bond-style an flughafe brocht het. dodrzue gits leider keini foteli (waer jo au nit james-bond-wuerdig, in somne momaent d'kamera z'zuecke ;)) aber alli andere fotos cha me in mim fotialbum aluege

Montag, 4. Juni 2007

Ich verstehe, dass leider nicht.

bim iebige vo studaente korrigiere findet me jo einigi kuriositaete. was aber wirklich schlimm isch, isch grammatik und raechtschribig wo anschinend laufend neu erfunde wird. oder sin die beide themene nach daene tolle raechtschribe-reforme oebbe zum abschuss frei gaeh worde?

do blibt mir nur im orignial-studaente-duesch z'sage: Ich verstehe, dass leider nicht.

Sonntag, 15. April 2007

quote of the day

"girls shouldn't be allowed to ski. they look so cute standing on their snowboards - guys can choose"
ok greg ;o)

oh und für alli wo mini asträngige, d'tagi-magis vo letsch johr noche z'läse, mitverfolge: ich bi jetzt scho im novämber 2006 :o)

Freitag, 16. März 2007

prag


ich bi mit dr'jessy, em jivi, dr'nora und em sili in prag gsi :o)

näbe sightseeing, shopping und usgang isch au s'pantomimespiele nit z'kurz cho ;o) die beschte foteli mit künschtlerischem aspäkt gits in mim fotialbum, alli andere nur für teilnähmer bi mir persönlich ;o)

Donnerstag, 15. Februar 2007

us em läbe griffe...

hüt in dr'tanzstund: plötzlich goht d'tür uf und eini will useschliche. d'tanzlehrerin: "where're you going?" sie reagiert nit. neue versuech: "wo gehst du hin?" sie fühlt sich doch no agsproche: "in die aerobic" und schwups isch sie dusse gsi - so viel zum thema astand

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

as you can see there are quite some new entries, which means i'm not that busy at the moment :o) i'm still too lazy to translate, though :o/ if you wanna get a translation, feel free to ask for it (you know, i've got some time at the moment ;o))

Dienstag, 13. Februar 2007

what a pick-up line...

bi hüt in interdiscount will ich e kabel brucht ha zum mi minidisc mit em kompi z'verbinde. will ich das aber nit gfunde ha, ha ich dänkt, ich frog mol eine vo däne nätte herre döte. offesichtlich het är dänkt "aha, e frau mit null ahnig vo technik" und lauft mit mir vors gstell mit de usb-kabel.
är: "seht dr'stecker so us?"
ich: "nei, ich ha kei usb-aschluss"
är (in vollem ärnscht): "am computer?"
ich: "äh nei, am minidisc..."
är: "ah jo klar *schäm*"
jedefalls zieht är denn s'benötigte kabel us irgendere schublade füre und gits mir. wo mir zämme zu dr'kasse laufe findet
är: "tanze sie viel?"
ich: "äh" wtf?? "jo..."
är: "me sehts an ihrer figur"
ich: ???
är: "was tanze sie denn? blablablablabla......"

fazit: es isch immer wieder e erläbnis im interdiscount izchaufe ;o)

Mittwoch, 7. Februar 2007

was macht me mit z'viel vorbereitetem gratin?

also ob das e frog wär.... igfriere natürlich :o)


und zwar vom chef-koch persönlich :o)


schön inepacke

und zuemache :o)

wird euch übers resultat uf em laufende halte ;o)

Sonntag, 28. Januar 2007

ich bi im skilager gsi und ha folgendes glernt:

  • me cha binere wuche durschneie und -12° problemlos go boarde
  • 11-jährigi kinder chönne dütschi lieder nit gärn ha, will "mi das an hilter erinneret"
  • salat cha durchus z'viel knoblauch dra ha
  • vo hinde seh ich mega hübsch us (kinder chönne tolli komplimänt mache! ;o))
  • chleini boarders sin genau so cool wie grossi (also wenn ich nonemole 11 wär... ;o))
  • nur will me scho halber krank ins lager chunnt und's eim denn besser goht, heisst das nit, dass me nit nonemole cha krank wärde :o(
  • ich bi mega schön (ha das komplimänt agnoh ohni witer nochezfroge ;o))
  • wenn ich würd rauche, hätt ich nur e halb so tolls handy (will weniger gäld)
  • es tuet mim compi überhaupt nit guet, mit me mac z'flirte... nochär isch alles drunter und drüber gange und deheim ha ich zerscht miesse e ghirnwösch mache mittem :o/

Mittwoch, 17. Januar 2007

actual favorites :o)

my love - justin timberlake feat. so
if everyone cared - nickelback
all good things (come to an end) - nelly furtado feat. so

Dienstag, 16. Januar 2007

nätti call center agstellti :o)

es git se doch no, die nätte call center agstellte :o) telefon vo hüt obe:

*ringring*
ich: hallo?
är: guete abig da isch tele2 herr blabla [has vergässe] red ich mit dr'frau h.?
ich: jä
är: also mit dr'frau tanja h.?
ich: jä genau
är: also sie hend ja s'feschtnetz über tele2 und ich chönt ihne jetzt e günstigs agebot für s'handy mache...
ich: äh nei, ich telefonier nit über tele2
är: also doch, oder äh...

jedefalls hän mir denn usegfunde, dass mini ex-mitbewohnerin über tele2 telefoniert het (är: also die wohnt jetzt nüm döte? ich: nei, drum isch sie jo d'ex är: ah ja klar) und no e rächnig offe het und ich drum als kund drin bi (sie het ebbe ihri rächnige über mi lo laufe :o()

denn findet är, ich söll doch luege, dass sie die rächnig zahlt (oder hen si puff mit ihre?), will das laufi jo uf mi name und do miess ich denn scho ufpasse. also ihm persönlich sigs jo glich, aber ebbe wäge mim name. ich sig jo au no jung und denn miess ich scho luege, dass mi name nit in dräck zoge wird :o)

und denne ha ich ihm vo mine unschlagbare prepaid-priise verzellt und denne het är gfunde do chönn är denn nüt me sage und sig nätt gsi mit mir z'telefoniere :o)

Mein Mai 2021

Gesehen Die neue Lewa-Savanne im Zoo Zürich. Wie Elmer Citro hergestellt wird. Das Kloster von Einsiedeln .  Gelernt Wenn man einen Camper...