Montag, 12. September 2005

partyiladig

huet z'nacht ha ich jo e strube traum gha...
unseri wg macht ebbe naechste samstig e grossi party (eine vo mine mitbewohner isch dj und mir haen jetzt scho turntables und platte und so deheim), eifach so zum friehligsbeginn :o)
jedefalls ha ich mir denn geschter vor em ischlofe ueberleggt, waer ich alles no will ilade und waem ich no muess e text schicke. und denne bi ich igschlofe und ha traeumt:
mir isch ploetzlich in sinn cho, dass ich euch alli jo gar nit iglade ha und ha denn e mega schlaechts gwuesse becho, dass ich euch nuet gseit ha. allerdings ha ich denn au daenkt, dass dir jo glich nit choennet cho (allerdings isch mir nit wirklich bewusst gsi wieso, ich ha daenkt, villicht cha jo glich oebber cho). jedefalls ha ich denn im traum inne daenkt, dass ich das huet unbedingt no muess nochehole... :o))
also naeachste samschtig obe sin dir alli haerzlich bi mir deheim iglade zunere grosse friehligsparty. mitbringe mien dir euri fruende und eure alk (remember byo? ;o))

suscht gohts mir guet :o) ha mini schicksalsschlaeg (gchlauts portmonee und kaputte kompi) erfolgriich gmeischteret, jetzt cha eigentlich nuem viel passiere :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...