Mittwoch, 13. Dezember 2006

Freitag, 8. Dezember 2006

bitte (liebi) autofahrer, fahret aständig!

ich bi kurz mit em velo in altstätte gsi (ca. 20 minute vo mir us). ich ha e eher schmali, nit soo viel befahreni stross gnoh (me will jo sicher und heil acho), aber prompt wo ich übere chleini kuppe gfahre bi, quietschts hinter mir. ich ha mi scho uf s'schlimmste gfasst gmacht und erwartet, dass ich jetzt denn grad irgend wo ane flieg; aber glücklicherwiis het irgendwenn das grüsch wieder ufghört und ich bi immer no uf mim velo gsässe. dr'gummi het allerdings ganz schön gstunke...

als ob das nit schock gnueg gsi wär, fahr ich uf em rückwäg (uf däre gliche stross) an e unfall ane. mensch liggt uf stross, polizei drbi, krankewage isch grad mit blauliecht und sirene am anebrause :o(

Donnerstag, 7. Dezember 2006

you're my man!

... vorus gsetzt, dass du gärn singsch und das au im ne chor möchtsch mache :o) ich ha nämlich e tolle chor gfunde; aber will die so wenig männer hän, wänn sie im momänt leider keini fraue :o( (bzw. sie überlegge sichs, ob sie mi trotzdäm wänn will ich so e tolli bi *lol*)
also, mach uns beidi glücklich und chum mit mir cho singe :o)

Mein Mai 2021

Gesehen Die neue Lewa-Savanne im Zoo Zürich. Wie Elmer Citro hergestellt wird. Das Kloster von Einsiedeln .  Gelernt Wenn man einen Camper...