Dienstag, 27. September 2005

juhuuu ich bechumm doch no bsuech ;o)

ich bi zwar nonig ganz sicher, aber dae usschnitt us em mail toent doch scho so, oder?
weisch was, ich schrieb dir wenn ich widdr deheim bin und denn gömmer emol öppis zämme go trinke - va bene signorina?
villicht haett aer nit soelle mini byebye-party schwaenze, denn wuesst aer no, dass ich nit eifach so schnaell mol was cha cho trinke... ;o)

suscht gits eigentlich nit viel neus... ich quael mi im momaent mit mine superstressige assignments ab (waer cha scho 5000 woerter ueber e thema schribe, wo me erscht grad e paar stund behandlet het? :o/). zum glueck het's geschter graegnet (isch glaub oebbe s'vierte oder fuenfte mol sit ich do bi) und huet isch s'waetter au nit allzu guet (bild ich mir zumindescht i, will ich e paar wolke gseh ha, wo ich us em huus bi ;o)) und so cha ich's so richtig gniesse dinne z'hocke und schaffe... *grml* jae nu... es cha jo nur besser waerde :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...