Montag, 19. September 2005

unseri party

am samschtig isch es also sowit gsi und unseri party isch aendlich vor dr'tuer gstande.
leider bi ich nit bsunders party-fit gsi, will mi mitti letscht wuche e mega grippe flach glegt het und ich immer no an halsweh, miedigkeit und vor allem anere kraechzistimm glitte ha. ich ha denn aber eifach dr'ganzi tag gschlofe und denn ha ich denn gnueg energie gah fuer die ganzi nacht ;o)
jo sie isch toll gsi (haen dir oebbis anders erwartet? ;o)) - viel cha me ueber parties jo amigs nit schribe und foteli sin no uf em adrian sim compi, muess mol luege, dass ich zu daene chumm, denn cha ich mol e paar ufelade :o)

allerdings isch es scho chli e unterschied zunere schwizerparty...
also erschtens mol lernt me immer gaaaanz vieli neui luet kenne. durch das dass jede si alk saelber mitbringt chunnts nit soo drufa, wie viel luet choemme und drum darf jede au sini fruende mitbringe und das sorgt denn fuer e ziemlich gueti durchmischig vo bekannte und unbekannte gsichter :o)
und zweitens isch es meeega krass was do an droge konsumiert wird. es isch eifach ganz normal, dass wenn me irgendwo waeg goht, dass me droge nimmt (zumindescht fuer die luet wo do laebe). ich bi denn immer grad d'exotin :o) und chum mir maengisch vor wie s'chleine meiteli in dr'grosse boese waelt ;o) aber wenn me mol nei gseit het, denn isch das fuer sie oke und drum isch es eigentlich nit allzu astraengend :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...