Dienstag, 24. Januar 2006

noosa

huet bi ich im australian zoo gsi. isch mega cool gsi, mir haen d'hariett kenneglernt (175 johr alti schildkroet), ganz viel krokodil und aligatore gseh und ich ha sogar choenne zwei koala striichle :o)

bim umereise triff ich eigentlich hauptsaechlich kanadier und aenglaender a (e paar sin nit ganz so aenglisch wie anderi "i don't want to eat fastfood, i want to eat local food" - was allerdings in australie nit ganz so eifach isch... aber mir haen usegfunde, solang dr'burger rande dinne het, isch me eigentlich uf dr'sichere site :o)). und natuerlich sin die duetsche au nit ganz vo dr'bildflaechi verschwunde. ha wieder mol zwei "typischi" bi mir im dorm gha (sorry tobi, tom, markus... - ich bi sicher, dir wuesset, wie ich's mein :o)). die einti seit uf duetsch zu mir ich sig jo au duetschi und wo ich nit reagiert ha frogt sie mi uf aenglisch. ha denn gfunde, nei ich sig schwizerin und denn findet sie, ah denn wuerd ich jo au duetsch rede. ich ha denn gfunde, jo maengisch :o) aber bi brav bim aenglisch blibe :o) und die anderi het ihre aluminiumkoffer wo sie zum reise drbi het mit me schloss am bett agchettet... *weird*

morn gohts denne witer nach harvey bay und vo doete gang ich denn nach fraser island - freu mi scho meeega :o)

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

today i was at the australian zoo. it was really amazing, i met harriet (a 175 year old turtle), lots of crocodiles and aligators and i could even pet two koalas :o)

while travelling i meet mostly people from canada and england (some are not as english as others "i don't want to eat fastfood, i want to eat local food" - which is not that easy in australie... but we figured out that as long as there is beetroot in your burger, you could claim it australian ;o)). and of course the germans are still there. i had some typicall germans in my dorm (sorry tobi, tom, markus... - i'm sure you know how i mean it :o)). one of the girls told me (in german) that i'm german as well and when i didn't react she asked me in english. i told her, that i'm swiss and she said: oh well, then you speak german as well. my answer: sometimes, yes :o) and the other girl has her suitcase locked to her bed... *weird*

tomorrow i'm going to harvey bay and from there i will start my trip to fraser island :o) i'm really looking forward to it :o)

Montag, 16. Januar 2006

byron bay

unterdesse bi ich scho bis byron bay cho. isch e mega haerzigs staedtli wo mi chli an e europaeische ferieort (griechischi insle oder so) erinneret. es het ei stross wos hundert touristelaedeli het und e paar pubs und clubs und e mega schoene strand :o) sydneysider choemme do ane zum e wuche ferie mache :o)

im momaent mach ich nit viel: suennele, staedtli aluege, s'laebe gniesse :o)

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~


i'm in byron :o) a sweet little town, reminds me a bit of a european holiday-place-to-go; since there is this one street with hundrets of touristshops and a few pubs and clubs :o) and the beach is just georgeous :o)sydneysiders come here to spend their holidays :o)

at the moment i'm just relaxing: sun bathing, sightseeing, enjoying my life :o)

Dienstag, 10. Januar 2006

erschte stopp: newcastle

s'neue johr het gmietlich agfange: ich ha verschiedenschti touri-sache gmacht (das zuegs wo me eifach muess gseh ha, wenn me in sydney gsi isch: harbour-bridge-walk, blue mountains, trip mit dr'monorail, beach-walks) und schliesslich au no mis visum bestaetigt becho :o)
das het beduetet, dass es aendlich los goht mit reise. es het allerdings au gheisse, dass ich vom mike und sim geniale huus (und sine mitbewohner, freya und ihre sohn indra (3 jaehrig :o)) ha miesse abschied naeh *snif* aber zum glueck bi ich jo afangs maerz nonemole fuer e paar taeg doete :o)

ich ha mi denn geschter mit em greyhound uf e waeg gmacht und als erschts do in newcastle gstoppt. ich muess sage, ich ha nonig viel gseh, will ich e chli ha miesse nocheschlofe (also das waer zumindescht dr'plan gsi, aber denne ha ich geschter obe no dr'martin (aer studiert au an dr'uni zh und isch jetzt au an dr'mq gsi) atroffe und denne isch irgendwie nuet gsi mit frieh ins bett goh :o)). huet am nomi isch aber e beachwalk uf em plan und so wie s'waetter usseht, muess ich glaub au mol bi eim pause mache und ins wasser huepfe :o)

morn gohts denn witer nach port macqarie :o)

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

it was a quiet start in the new yaer: i finally did all the tourist-stuff you have to have done when you were in sydney (harbour-bridge-walk, blue mountains, trip with the monorai, beach-walks). i even got my visum! :o)

that meant that i finally could start travelling :o) but it also meant that i had to say goodbye to mike and his huge & comfy house (and his flatmates freya and her son indra (aged 3 and sooo sweet :o)) *snif* but luckily i will be back in march for some few days :o)

yesterday i started my trip with greyhound and went up to newcastle. i haven't seen that much yet, because i had to catch up sleeping (at least that was the plan, but then i met martin (he is also studying at the uni in zurich and was also a semester at mq) and suddendly it wasn't very early to go to bed anymore :o)
this afternoon i want to do a beachwalk and according to the weather i think i will jump into the water once or twice :o) tomorrow i travel on to port macqarie :o)

Mein Mai 2021

Gesehen Die neue Lewa-Savanne im Zoo Zürich. Wie Elmer Citro hergestellt wird. Das Kloster von Einsiedeln .  Gelernt Wenn man einen Camper...