Dienstag, 26. Juli 2005

wo sin die kuule surfer? (und anderi australischi eigenarte ;o))

ich muess sage, langsam chum ich do in dr'stadt ganz guet z'raecht: ich muess nuem an jedem egge mi megakuuule stadplan us em hosesack zieh; ha nuem s'gfuehl, es will mi oebber abschiesse, wenns bim fuessgaengerstreife grien wird (das macht naemlich so e mega komischs gruesch); wich immer brav uf die linggi site uns und lueg sogar bim ueber d'stross goh uf die richtigi site.
aber oebbis faehlt denn doch. ich ha naemlich no keine vo daene mega kuule surferboys gseh; drbi soetts doch vo daene do nur so wimmle (oke, es isch winter - aber die waerde jo wohl chum e winterschlof mache, oder?) jedefalls isch no keine an neue barkeeper vom bqm ane cho und scho gar nit an **zensur** ;o)

anyway... ich bi huet wieder zwei zimmer go aluege - eins isch nit wirklich dr'hammer gsi, aber s'andere isch drfuer um so genialer gsi. zwar mega chlei (aber ich ha jo eh nuet zum dri stelle), aber im ne meeeega schoene huus und mit mega kuule luet zaemme (zumindest die wo ich huet gseh ha). das waer wirklich genial doete z'wohne :o) am donnschtig duet sie sich entscheide, drucket mir also ganz fescht dr'dume!! :o)

2 Kommentare:

  1. Hey Tanja, ich druck dr beidi düüme, dass die wohnig überhunsch!

    AntwortenLöschen
  2. juhuuuu sevi, du bisch e riese schatz, es het gnuetzt!!! :o)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...