Samstag, 30. Juli 2005

91 Buckingham Street, Surry Hills NSW 2010

genau, das isch mini adraesse fuer die naechste paar moenet :o) und damit du dir au chasch vorstelle, wo das ungefaehr isch, ha ich grad no e karte usegsuecht (die karte hilft dir natuerlich au im fall du mi gaern moechtisch spontan cho bsueche :o)):


du sehsch ganz unde vom bild das kreisli, doet drinne isch mini neui wg :o) die vielle graue strich, wo me links vom kreis seht isch grad d'central station :o) es isch also ziemlich ziemlich zentral :o)

huet bi ich gsi go d'schluessel abhole und morn cha ich denn aendlich zuegle :o) so wies usseht, hets sogar scho klappt mit em internet irichte, ich ha denn also ab morn wireless *freufreu*

huet bi ich s'erschte mol am strand gsi und zwar am coogee beach :o) isch uuuuumega schoen gsi, ha au ei, zwei foteli gschosse (und gli choennet dir sie au aluege :o))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...