Samstag, 16. Juli 2005

was ha ich vergässe?

dr'ganzi nomi ha ich drmit verbrocht, mi z'entscheide, was mitdarf und was nit... schliesslich ha ich die ganze sache in mi rucksack packt und dä ganz ängstlich uf mini wog gstellt. oh schreck - dä isch nur 11 kilo schwer? wie cha das si? oke, es isch e ikea-wog, die cha scho mol so zwei kilo drnäbe ligge; aber nämme mir ah, es wär 13 kilo: denn muess doch glich öbbis fähle? 13 kilo für 9 mönet?
hmm.... villicht bi ich eifach e packigsgenie? ;o) für aregige, was ich alles chönnt vergässe ha, bi ich sehr dankbar (aber nur bis am mäntig am mittag, spöter cha ichs nämlich nüm ipacke ;o))

1 Kommentar:

  1. Hmm....Tampons und Binde hesch debi? Weisch jo nid obs in Australie au gueti Markene vo dem het.

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...