Sonntag, 24. Juli 2005

seniorerundfahrt mit kaffi und kueche


ich bi huet mit em philipp uf seniorerundfahrt gsi ;o)
eigentlich haen mir jo welle nach manly fahre, denn haen mir so e superagebot gseh, wo me zwei fuer eins und erscht no kaffi und cookies drzue becho het. will das schiff aber scho fascht am abfahre gsi isch haen mir nit lang zoegeret und haen zuegriffe. allerdings haen mir denn eifach so e round trip gha - ohni irgendwelchi zwueschestopps :o) aber es isch uuuuumega schoen gsi :o) ich ha ganz viel foteli gschosse und sobald ich denn mol mit mim kompi ans internet chum, bechoemmet dir au e paar ueber :o)


am obe bi ich no kurz bi ihm in sinere wohnig gsi und bi grad meeega ifersuechtig worde. es isch meeega genial und vo sim zimmer us seht aer diraekt uf e sydney tower :o) allerdings isch das natuerlich au nit ganz billig. ich hoff jo immer no, dass ich so oebbis zum halbe priis bechum ;o) nei ehrlich gseit bi ich jo nit soo aspruchsvoll, aber chli besser als mi backpackers soetts scho si. ha mir jetzt grad wieder ganz viel azeige usegschribe und wird denn morn daene allne mol aluete und e paar besichtigungstermine abmache. gang morn no e anderi wohnig go aluege, allerdings muess ich mir zum doet ane glange zerscht no e grossi stadtkarte kaufe, das isch naemlich uf daere supermegagenialpraktische karte nit druf wo ich ha :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...