Donnerstag, 21. Juli 2005

+61406 136 274

das isch mini neui australischi mobile-nummere :o) ich freu mi uf ganz viel sms und telefon ;o)

natuerlich ha ich huet nit nur e neui sim-karte kauft (die het uebringens nur 2 dollar (= ~2 franke) koschtet), sondern ich ha so e richtigs touri-sightseeing gmacht :o) bi vo mir "deheim" (na ja... wenns bi mir deheim mol so usseht, wuerd ich mi glaubs messy schimpfe ;o)) zum royal botanic garden gloffe und ha mir doete zerscht mol us dr'faerni s'operahouse und d'harbourbridge agluegt :o) denn bi ich witergspaziert und wo ich bim operahouse acho bi, ha ich gseh, dass es doete faernsehteams und luet mit riesige kameras het und ha mir daenkt, dass do sicher oebbis spannends mues los si. bi denn chli in d'sunne gsaesse und ha mit allne andere mitgwartet ;o) wo denn allerdings d'sunne abe isch, isch es mir z'kalt worde und ich ha mi langsam wieder ufe heimwaeg gmacht. ha mi denn mol im internet schlau gmacht und usegfunde, dass es um das gange isch :o)

und jetzt hoeckle ich scho e ganzes wiili do in daem internet-kiosk (jo genau, dae vo gester :o)) und bi am blogge; usefinde, wie viel e sms vo mim netz us koschtet; wohnigsazeige studiere; mails schribe...
falls du jetzt kei mail becho hesch, chasch mir jo mol eins schribe, denn bechunnsch du sicher au eins ;o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...