Mittwoch, 20. Juli 2005

Goodbye and Hello :o)

grad no bi ich mit euch allne gmietlich an dr`bye-bye-party ghoecklet und jetzt sitz ich scho do im ne "spezielle" ;o) kiosk (internet koschtet 2 doller fuer unbeschraenkt lang - drfuer flimmeret dr`bildschirm sooo mega, dass mes nit viel laenger als e viertel stund ushaltet *probeaufsexempelmach*).

aber am beschte verzell ich e chli dr`reihe noche :o) zerscht mol ha ich mi bi euch allne welle bedanke, dass dir no an minere party verbi cho sind, zum euch vo mir verabschiede :o) vor allem au fuer die viele, lange und mega haerzige itraeg in mim reisetagebuech! ich muess zuegaeh, dass mir scho e paar traenli abegloffe sin, wo ich die alli glaese ha *snif*


nachdaem mir (mini ganzi family und ich) nach em putze irgendwenn am vieri oder so im bett glaege sin, isch es denn am maentig ganz schnaell gange. no die letsche sache waegpacke, zwei, drei wichtigi no in rucksack stosse und denne ha ich au scho an flughafe miesse. doete ha ich mi no vom chriggi, remo, sili, nora und natuerlich mine eltere verabschiedet (merci viel mol, dass dir alli cho sind, isch mega haerzig gsi :o)) und bi denn dur d`passkontrolle verschwunde. isch e mega strubs gfuehl gsi und au doete ha ich e paar traenli miesse verdrucke.

flug zueri-london isch mega kuul gsi; ich ha dr`hinterschti platz am faenschter gha und die ganzi reihe fuer mi :o) in london denn umstige und dr`flieger nach tokyo schnappe. leider ha ich doete nuem e ganzi reihe fuer mi gha, aber immerhin isch dr`mittleri platz drvo frei bliebe, das isch no ganz gmietlich gsi zum schlofe :o) und denn in tokyo nonemole umstige (fuenf stund warte :o|)und schliesslich bi ich huet am morge in sydney acho (also bi mir isch jetzt ebbe fuenf ab elfi am morge :o)). fuehl mi gar nit soo mied, es choent eigentlich ganz e normale morge si ;o)



jetzt ha ich mi eigentlich ufe waeg zum central welle mache, aber jetzt ha ich grad mini mails glaese und mi mate wo do vo dr`uni us chli zu mir luegt ;o) het mir gschribe, dass am nomi so e traeffe an dr`uni sig und wenn ich woell, wuerd aer/sie (das isch ebbe immer nonig klar) mi ufpicke und denne choenne mir zaemme doet ane goh. glaub ich muess ihre/ihm mol aluete :o)

1 Kommentar:

  1. hallo as anderi änd vo de wält!
    freut mi,dassd e gueti reis gha häsch...ha fest a dich dänkt.
    wünsch der ganz en guete start und bi uf jedes tegstli vo dir gspannt.
    tschüssli.
    linda

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...