Mittwoch, 16. November 2005

smalltalk

eigentlich soett ich jo lerne, aber wie das so isch, choemme eim immer hundert anderi sache in sinn, wo me driiingenscht muess erledige und drum chunnt jetzt do chli smalltalk :o)

waetter: sit zwei, drei tag meega waechselhaft. vo sunnestrahle bis zu halbe herbststuerm (cool, so mega windig und fine raege :o)). zumindescht chunnt me nit uf d'idee, me choennti oebbis am strand verpasse...

mis befinde: glangwilt, am lerne. ha strubi traeum in letschter zit, traeum vo allne moegliche luet (sogar vom schnarchli ha ich traeumt ;o) - du liesisch do nit mit, oder? ;o))

mini aenglischfortschritt: weiss im nochhinein amigs nit, ob ich in duetsch oder aenglisch ueberlegt ha. und aenglischi lieder lose isch mittlerwile wie duetschi lieder lose: dr'saenger singt eim eifach so ins ohr und me verstoht alles ohni dass me wirklich ane lost. fang avo befor und bevore und luter so zuegs schribe ;o)

wiehnachtsstimmigsfaktor: =0, die riesige wiehnachtsbaeum wo sie ufgstellt haen wirke voellig deplaziert (zitat philipp: "die haen jo nit mol richtigi tannebaeum") und ich ha no nie so viel gschmacklosi wiehnachtsdekoratione gseh... (bildi folge sobald ich mir wieder chli mehr zit nimm fuer anderi sache als lerne :o))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...