Sonntag, 6. November 2005

sin maenner die schoenere fraue?

zuetate:
zwei professionelli drag queens, e bandi guetussehendi jungi maenner, e tisch voller makeup, divaersi peruecke, fuenf stund zit, schiggi kleider und nit z'vergaesse d'fake-bruescht...

resultat:

es isch aecht mega spannend gsi, das z'beobachte. aber am schluss bi ich mir vorcho wie e graus muesli, naebe daene edle ladies :o) wo mir denn allerdings mit em lift abegfahre sin, het s'neonliecht schonigslos alli makeup- und farbschichte zeigt... ich glaub mit e chli mehr natuerlichkeit ligg ich also doch nit sooo drnaebe ;o))

mehr foteli gits in mim fotialbum und sobald dr'reschisoer dr'film gschnitte het, gits wieder e coole film unter www.followtheadventure.com

1 Kommentar:

  1. naja, schön... ich weiß nicht! Aber über Geschmack kann man ja streiten ;-)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...