Freitag, 4. November 2005

juhuuuu ich ha ferie buecht :o)

damit ich au oebbis ha uf das ich mi nach de priefige cha freue, ha ich geschter doch tatsaechlich die erschte flueg zum s'land aluege buecht :o)
mi erschte trip goht vo perth nach broome. d'idee isch nach perth fliege, stadt aluege und denne mit em auto nach broome fahre und vo doete wieder nach sydney fliege :o) (damit ich denn wiehnachte und neujohr do cha verbringe :o)) das heisst denn aber natuerlich au, dass ich mi vo mim liebgwunnene huesli in sydney muess verabschiede. also ab afangs dezamber cha ich kei poscht me becho (choennet also ufhoere, millione vo postkarte z'schicke ;o))

2 Kommentare:

  1. Didn't understand all of that, but hey...

    I'm looking forward to that trip.

    WA/Perth/Broome - here we come! :p

    AntwortenLöschen
  2. Ja, super Sache das mit dem Roadtrip. Ich bin mir sicher, wir finden auch ein weißes Auto für dich...

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...