Mittwoch, 24. August 2005

timtams haen ufgschlage...

jo das ha ich huet morge gmerkt, wo ich bi gsi go ikaufe. statt 2.54 choschte sie jetzt naemlich 2.70... isch das nit fraech?

allerdings bi ich denn heim cho und ha in de nachrichte gseh, dass die halbi schwiz unter wasser stoht (jo sie haen in de australische nachrichte tatsaechlich baern zeigt), es git also no schlimmers als tuereri timtams...
hoff, dir haend jetzt nit alli schwuemmhuet becho? isch es nur in dr'innerschwiz so schlimm?

bi mir gits allerdings au gnueg schlimms... nachdaem ich nach em portmoneeklau aendlich wieder alles organisiert ha, het doch tatsaechlich mi kompi gfunde, aer wuerd sich jetzt mol verabschiede. :o(
und natuerlich isch doete au mi assignment druf gsi, wo ich huet muess abgaeh. denn isch mir nuet anders uebrig blibe, als das ganze eifach nonemole zschribe... ha mi natuerlich nit wirklich drueber gfreut...

zumindescht gits ei sicheri positivi maeldig: es cha nur besser waerde! :o)

3 Kommentare:

  1. Weli TimTam chaufsch denn du? Hesch scho mal die "Chewy Choc Fudge" probiert?

    AntwortenLöschen
  2. ich kauf immer classic dark - die mit dr'schwarze schoggi *jammi*
    meinsch ich soett mol dini lieblingssorte probiere? ;o)

    AntwortenLöschen
  3. Öb das mini liebnlingssorte isch, weiss i nid. Ha no nie TimTam probiert. Bi nume schnäu im Internet ga nacheluege was das überhoupt isch und "Chewy Choc Fudge" tönt eifach huere guet. :-)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...