Montag, 8. August 2005

e rundgang durchs huus :o)

ich ha daenkt, da's nit allzu viel neus git bi mir, mach ich mit euch mol e rundgang dur mis huus :o) will aber z'viel foteli die site do verstopfe, ha ich sie eifach in mi fotialbum packt. das findsch ganz eifach: uf dr'raechte site hets e titel "links" und doet drunter hets e link wo "mi fotialbum" heisst :o) und doete findsch denn dr'rundgang :o)
usserdaem ha ich no e link vo minere uni und vo minere tageszitig (sydney morning harold) ine do :o) gemaess daere zittig mien mir uns do scho fascht terroraengscht mache - in dr'samschtigsusgab sin naemlich evakuationsplaen im fall vo aschlaeg dinne gsi... :o/
aber solang das nur wildi spekulatione sin, gniess ich doch eifach chli d'stadt und gang brav an d'uni :o)

3 Kommentare:

  1. Sali Tanja...
    Du läbsch jo wiene Königin! Unbedingt mehr Bilder! ;-)
    Ich bi grad am plane für e neui Siite und muess jetzt usefinde, wie mer e Forum cha programmiere, wo nur mit Username und Passwort chasch schriebe und läse... :-(
    Ich wünsch der jedefalls no e schöni Zit "dört unde"!
    Gruess us Muttenz

    AntwortenLöschen
  2. hi tanja. schoen, dass es dir guet goht in australie. ich bin au in LA acho. am afang scho chli en schock gha. isch jo alles riesig do. und wie du han ich mich denn mit em plan muesse z raecht finde. aber jede tag gohts besser.
    ich druck der de duume mit de surferboys. ich suech si au no ;-) bis bald bettina

    AntwortenLöschen
  3. Sali Tanja-Mädel

    Also i han ja dis alti Zimmer scho guet gfunde aber das do isch ja würkli super. I gseh scho Du hesch es guets händli derfür...
    Schint ganz nach em Motto: "Es isch es ChlaisES ;-) aber derfür umso oho" zsi.

    Grüässli vu dim BAR und GKB Partner ;o)

    PS: Fozelschnitte cha mer de au mit Toastbrot mache :o)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...