Donnerstag, 11. August 2005

Merci :o) (inkl. News ;o))

also ich ha mi zerscht mol fuer euri kommentar und eurem interaesse an minere site welle bedanke :o) isch kuul, wenn me seht, dass me nit ganz vergaesse goht, wenn me waeg isch :o)

was gits neus bi mir? eigentlich passiert jede tag irgend oebbis luschtigs. zum bispil ha ich kuerzlich e puertoricanerin kenneglernt und die het denn gfunde, sie sig mol inere haerzige ortschaft in dr'schwiz gsi, sie wuess aber nit, ob ichs wuerd kenne, will es sig nur chlei gsi. dr'name vo daere ortschaft? bern ;o) und wo ich ihre denn gseit ha, dass das sogar unseri hauptstadt sig het sie doch stif und fescht behauptet, das choenni nit si will das sig wirklich nur e chleini ortschaft gsi und ich miessi mi do tuesche. und will sie sich uf gar kei fall vo daere vorstellig het lo abbringe, ha ich sie denn schlussaendlich in daem gluabe miesse loh ;o)

geschter bi ich mol e paar kleider go shoppe: jagge, pulli, tshirt und jaeggli :o) jetzt ha ich e paar warmi sache mehr (z'nacht wirds do naemlich wirklich raecht kalt) und usgrueschtet bi ich denn au no grad gsi fuer am obe. denn bi ich naemlich ane harbour cruise gange, wo do vom ustuschverein organisiert gsi isch. und doet isch s'thema schueluniform gsi (nei, nei ich bi wit drvo entfaernt gsi, e schueluniform drbi z'ha - aber ich ha denn immerhin mol e jagge gha, das het me schliesslich in dr'schuel au a ;o)).
isch no ganz witzig gsi, wie sich e paar chicks uftacklet haen. s'roeckli haet nit choenne kuerzer si und in de schueh haen sie kum choenne laufe - aber es het perfekt usgseh (also nit, dass sie so je in d'schuel haette choenne, aber egal ;o))
oebber het sogar no foteli gmacht, wenn ich die denn mol bechum, bechoemmet dir eventuell e chleini kostprob :o)


(markus, jessica und ich (villicht seht me au, vo wo (bzw. wäm ;o)) ich d'kravatte gha ha ;o)))

2 Kommentare:

  1. hoihoi hoihoi! das isch im fall schwiizerdütsch ;o)

    ich ha so freud a nine tegst und tue si regelmässig konsumiere und mega gnüüse.isch mega lässig...dankää!

    ich verlah jetzt dänn d'schwiz ja au (peru) und freu mi enorm.

    wünsch der wiiterhin e subbi zit und gnüüs jedi minute,au wänn si dir im mmänt grad nöd so wichtig vorchunt !

    liebi grüess

    AntwortenLöschen
  2. Öch, alli verlönd d'Schwitz. Aber ich bin grad zrugcho und han jetzt endli Zit mal i din Blog inezluege. De verspricht jo au recht viel... so betreff Föteli mit churze Röck etc...

    No egal. Churzi Röck wieder us em Hirni schüttel.

    Pfff! Schwitz chli!? Bern es Dorf!? So e Frechheit... Na ja, so ganz unrecht hät sie ja ned. Bin ja grad zrug us Hamburg und da merkt me scho, dass i andere Länder i ganz andere Dimensione denkt wird. Aber mir Schwizerlis händ recht. Punkt&Schluss!

    Wie mer ja lesse chan, gaht's dir ja recht guet in Australie. Wünsch dir aber trotzdem mal alles gueit für's witere uf de andere Site vo de Welt.

    lg, Alexej

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...