Montag, 15. August 2005

they may not have (real) mountains but they do have hills -> the heartbreakhill

da du jo flissig dr'sydney morning herald liesisch, weisch jo scho nach em titel, dass es um e city2surf goht ;o) und falls du nit so flissig die zittig liesisch, do e kurzi info: eins vo de groeschte fun-renne waeltwit, goht ueber 14km vom hydepark zum bondibeach und d'luet haen vo 40 minute bis 4 stund zum das absolviere.
ich ha daenkt, das isch doch no funny und wenn ich doch scho grad do bi, cha ich doch au grad mitmache :o) nach drei stund schlof (waer brucht scho schlof zum fit si? ;o)) bi ich denn am sunntig morge mit em philipp und ca. 60'000 andere mehr oder weniger fitte luet in dr'innestadt vo sydney gstande. isch gar nit so eifach gsi, am afang zum jogge z'cho - es het luet mit kinderwaege und au vieli chinder drbi gha, so dass mir uns am afang zerscht haen miesse e waeg bahne :o)
irgendwenn isch es denn aber no ganz easy gsi und ich ha mir voller elan e gatorade gschnappt zum dr'heartbreakhill in agriff z'naeh. allerdings het mir das gatorade nit wirklich guet do, mi mage het ziemlich rebelliert - das isch denn grad e gueti usred gsi, zum s'letschte stueck vo daem huegel z'laufe ;o) (dae huegel heisst uebrigens so, will aer so langzoge isch und me obe denn nit mol cha abesekkle (sondern einigermasse grad witer)).
obe bi ich denn aber wieder flissig witergsprunge und ha denn au gar nuem ufghoert, bis ich im ziel gsi bi (und mi schoen brav vom gatorade faernghalte und nur no wasser trunke :o)) - gemaess minere persoenliche stoppuhr (e waerbegschaenk vo hsbc) ha ich 1:42 (stund, nit minute ;o)) gha fuer die ganzi strecki :o) am dsischtig isch denn in dr'zitig (weisch jo weli ;o)) no e ranglischte drin, nimmt mi jo wunder, welle platz ich denn gmacht ha :o)
ich glaub uf daere site haen si au no e paar luschtigi foteli drin :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...