Sonntag, 28. Januar 2007

ich bi im skilager gsi und ha folgendes glernt:

  • me cha binere wuche durschneie und -12° problemlos go boarde
  • 11-jährigi kinder chönne dütschi lieder nit gärn ha, will "mi das an hilter erinneret"
  • salat cha durchus z'viel knoblauch dra ha
  • vo hinde seh ich mega hübsch us (kinder chönne tolli komplimänt mache! ;o))
  • chleini boarders sin genau so cool wie grossi (also wenn ich nonemole 11 wär... ;o))
  • nur will me scho halber krank ins lager chunnt und's eim denn besser goht, heisst das nit, dass me nit nonemole cha krank wärde :o(
  • ich bi mega schön (ha das komplimänt agnoh ohni witer nochezfroge ;o))
  • wenn ich würd rauche, hätt ich nur e halb so tolls handy (will weniger gäld)
  • es tuet mim compi überhaupt nit guet, mit me mac z'flirte... nochär isch alles drunter und drüber gange und deheim ha ich zerscht miesse e ghirnwösch mache mittem :o/

3 Kommentare:

  1. ich säg nur:
    http://movies.apple.com/movies/us/apple/getamac/counselor_480x376.mov

    und gueti besserig!

    AntwortenLöschen
  2. dr mäg het trozdäm des bässre betriebschsystem.

    U noch bässr is Ubuntu gsi!

    Und deutsche Lieder sind super...

    AntwortenLöschen
  3. dein schweizerdeutsch wird immer besser ;o) ja, ich mag deutsche lieder auch - aber der kleine hat das tatsächlich so gesagt :oO

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...