und natuerlich au allne andere wo mir scho e karte gschriebe haen :o) es isch immer e bsunders highlight, wenn ich heim chum und e karte vo irgendwo uf dr'waelt wartet uf mi :o) mini kartewand seht unterdesse scho so us:

natuerlich doerfet dir mir witerhin karte schribe, es het naemlich no viel platz an daere wand ;o) und ich ha s'gfuehl, eini us singapur wuerd sich zum bischpil no guet mache ;o)))
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen