Dienstag, 21. Juni 2005

sache gits... *kopfschüttel*

"hey jetzt muessi dir mal öpis säge.
ich find e zimlich grossi frechheit, dass du mich nöd zu dinere Abschiidsparty iglade hesch, erscht recht da du de Reto iglade hesch! (und sust au zimli jede wod biz kennsch)!
hani dr nur mal welle säge, isch dr ja wahrschindli egal.
find aber das züg vo ziemlich wenig stil."

"hey bettina
ich ha nit s'gfühl, dass ich mi vor dir miessti rächtfertige, aber ich cha dir gärn mini asicht verzelle.
ich ha zu minere abschidsparty die lüt iglade, wo ich gärn ha und mi gärn möcht vo ihne verabschide. ich finds ziemlich amassend vo dir, dass du willsch chönne beurteile wär ich wie guet kenn.
dr'reto isch eine vo däne persone und du als sini fründin darfsch ihn gärn begleite (wie das im mail jo au erwähnt isch). stillos wärs gsi, wenn ich di iglade hätt, nur will ich dr'reto gärn möcht ilade. ich halt nüt vo hüchelei.
tanja"

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...