Sonntag, 26. Juni 2005

no news today... *sing*

zumindescht nit söttigi, wo ich eifach so ins internet chönnt stelle ;o)
ich ha mir hüt e gmietliche tag gmacht und bi zerscht go d'jungs am grümpi afüüre und denn sin mir no am see gläge :o) isch wirklich mega mega kuul gsi :o)
jetzt bi ich eigentlich gnueg entspannt, zum morn vollgas in mini priefige z'starte :o) also drucket mir bitte alli düme ;o)

2 Kommentare:

  1. gogogogo bi de prüefige:druck der alli tüüme und groosse zehen und sust alles wo sich eignet.
    aber jetzt muesch mer glich no verrate,warum du nöd sälber mitspillt häsch , das wär doch grad es dolls mentaltraining gsi ;)

    AntwortenLöschen
  2. merci viel mol :o) ich glaub es het gnutzt ;o)

    tja, die jungs hätte glaubs nit so e freud gha, wenn ich mitgspielt hätt - ich ha am spielfäldrand definitiv die besseri figur gmacht ;o)

    AntwortenLöschen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...