Samstag, 3. September 2005

d'uni

nach zahlriche froge in mails ha ich daenkt, ich will euch nit vorenthalte, wies do an dr'uni isch und drum verzell ich jetzt mol chli vo mine vorlaesige :o)

ich bsuech do jo nur info-vorlaesige, will die oek-vorlaesige wo ich ha welle aentwaeder doof gsi sin oder denn doch nit verfiegbar. jedefalls isch dr'fraueateil in mine voerlaesige winzig. richtig "iheimischi" seht me eigentlich keini - es het zwei inderinne und denne no eini us norwege (sie isch au blond und das fiehrt denn amigs zu verwaechslige zwuesche ihre und mir, obwohl sie nit mol vo schwede chunnt ;o)) und ich. au isch s'alter vo de luet do ganz anders. ich mach jo master-kuers und do isch es nit wirklich ueblich, nach dr'graduation (also em bachelor) no witer z'studiere. das heisst, es sin relativ chleini klasse und zum teil viel aeltere luet (also so zwuesche 40 und 50).

arbeitsmaessig git ei vorlaesig oebbe so viel z'tue wie bi uns e kaernvorlaesig. aber in jedere vorlaesig muess me au no e gruppearbet mache. das isch eher e naerveufribendi aglaegeheit will so viel verschiedeni kulture ufenand pralle. gwuessi luet haen ueberhaupt kei verstaendnis, was muess gmacht waerde und daene muess me denn sage, was sie bis naechst wuche mien erledige (das find ich mega strub, vor allem wenn die luet so um die 40 sin). und maengisch hilft au das nit, dass sies denn mache...

vom schwierigkeitsgrad haer isch es eigentlich ganz oke. ich ha do zwei sicherheitsvorlaesige, wo ich d'basics scho in zueri gha ha, vo daem haer chum ich ganz guet mit. und denne no e infomanagementvorlaesig und die het au nit sooo anderi grundlage wie die in zueri. es sin halt eifach ganz anderi blickwinkel und zum teil anderi modaell und die raechtliche grundlage sin chli anderscht und so. also es git glich no oebbis z'lerne (mol abgseh drvo, dass ich jo sowieso nuem alles weiss und drum die uffrueschig au ganz guet cha bruche :o)).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Mein Januar 2024

Gesehen Wie's hinter den Kulissen des SRF zugeht und speziell im Studio von SRF3 . Gelernt Was eine Lemniskate ist (das Unendlichkeitsz...